Translate Language

četvrtak, 31. ožujka 2022.

Presveta Djevica Marija: Majka Crkve i Pobjednica zloduha

 

Presveta Djevica Marija:

Majka Crkve i Pobjednica zloduha

Isusovo svjedočanstvo:

Sjetite se svećenici, da vi u moje Ime i svoje morate protjerati zloduhe u pakao. Učinite to bez obzira na glupu, ljudsku nevjeru i na ne manje glupu nepokretnost onih, koji bi morali voditi Crkvu na njenom putu do svjetla spasa. Presveta Djevica, Majka Crkve, Kraljica Apostola i Kraljica pobjede mora dalje djelovati, kako bi popravila nemar mojih službenika i pastira, te satrla glavu otrovnoj Zmiji. S Križem na Kalvariji Ja i moja Majka svladali smo mračne sile Zla i započeli oslobađati duše dobre volje. Sa Križem na Kalvariji ići će Crkva putem spasa i izroniti iz sotonskog dima, koji je obavija i zamračuje. Blagoslivljam te sine moj, ljubi Me. 

/Otkrivenje Isusa Krista Mons. Ottaviu  -20 veljača 1977/