Translate Language

subota, 31. prosinca 2022.

NEOKALJANO SRCE MARIJINO

NEOKALJANO SRCE MARIJINO

Isus svjedoči o svojoj Majci

„Neokaljano Srce moje i vaše Majke, u vječnoj Božjoj Ljubavi Jednoga i Trojedinoga, je najljepše djelo Stvaranja, najljepši Cvijet Neba i zemlje, koji ima miomiris svih kreposti u sebi.

Ja sam je nadario snagom izvođenja moga beskrajnog plana Ljubavi da bude Suotkupiteljica, Majka i Kraljica. pred njom se klanjaju Anđeli, a ljudi je slave kao Blaženu...

Moja Majka posjeduje bezgraničnu Ljubav prema vama... zbog toga su njezini brojni zahvati za dobro čovječanstva.

Ljubav Sina prema Nebeskom Ocu i ljudima nalazi se u Njegovom Srcu, kao što se Ljubav moje i vaše Majke prema Trojedinom Bogu nalazi u njezinom Neokaljanom Srcu.“ Otkrivenje Isusa Krista svećenicima i vjernicima po Monsignoru Ottaviu Micheliniju 25. studeni 1975.