Translate Language

četvrtak, 31. prosinca 2020.

Od Moje Majke pakao će biti poražavajuće udaren

 

Od Moje Majke

pakao će biti poražavajuće udaren


 Isus:

„Ljudi objašnjavaju da se Boga ne treba bojati; to je strašan grijeh protiv Boga, rasulo čije će strašne posljedice djelovati na ovoj zemlji i izvan zemaljskoga života, kao i u ranijim vremenima.

Vremena sljepoće, vremena zamračenja, vremena su oholosti! Čovjek, koji je manji od crva koji puže po prašini zemlje, usuđuje se uzoholiti na svoju znanost i tehniku, tijekom trajanja

jednoga dana, izazvati Stvoritelja i Gospodara svemira!      Ljubav ne može dopustiti propast čovječanstva, kako to hoće sotona. Ja sam vječna i nepromjenljiva Ljubav stoga ne mogu željeti propast duša.

Pakao će biti pobijeđen. Moja Crkva će biti obnovljena. Moje Kraljevstvo, Kraljevstvo Ljubavi, Pravednosti i Mira, donijet će mir i pravednost čovječanstvu podjarmljenom od paklene vlasti.

Pakao će biti poražavajuće udaren od Moje Majke. Svjetlije sunce će zasjati boljemu čovječanstvu.

Stoga hrabro i bez straha!“

/Mons. Ottavio Michelini, ČOVJEČANSTVO NA PRAGU SVOGA OSLOBOĐENJA, Apostolski centar „SAV-TVOJ“, Zagreb 2000, str.6/